Ga naar inhoud

MasterA II - twee versies - welke moet je nemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens ik ben voornemens oom een MasterA II te kopen ik heb echter begrepen dat er meerdere versies zijn (heb ergens iets gelezen dat je niet de versie met oranje knopje moet hebben)<P>vraag 1: welke moet ik nu hebben'<P>vraag 2: men zegt dat deze MasterA II softwarematig te upgraden is maar ik heb me suf gezocht maar vind hiervan niks op het internet. Heeft iemand een link of een hint waar ik hierover wel iets kan vinden<P>Hoop op wat respons daar ik vet zou balen als ik achteraf de verkeerde zou hebben gekocht.<P>Groeten Tuurtje

Geplaatst:

@muts: Waarom nou een PM? Zie ik een vraag die mij ook mateloos interesseerd; kan ik de reply niet lezen frown.gif" border="0 Deel mij je antwoord ook es mee, als je wilt...<P>Grtjs, dism wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb de oplossing voor dit raadsel laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Ik heb net vanmiddag de mastera 2 aangeschaft<BR>de mastera 1 had een oranje/geel knopje; de mastera 2 een klein zwart knopje wink.gif" border="0 <P>groetjes, dism

Geplaatst:

tis sterker: de eerste modellen mastera hadden een geel knopje, daarna kwamen de zwarte, omdat het gele knopje bijzonder zwak bleek te zijn en zeer gevoelig voor breuk. Mastera's met een geel knopje zul je waarschijnlijk alleen nog 2e hands aantreffen of bij een handelaar die er nooit 1 verkoopt :-)<P>Het algemene advies is bij het aanschaffen van een mastera is er 1 te pakken die compleet wordt geleverd, liefst natuurlijk met een nederlandse stap voor stap handleiding en alle software. Je kunt welliswaar alles downloaden, je kunt alles via de boards uitzoeken, maar in de praktijk scheelt het een hoop discussie als je het gewoon compleet hebt (nee meneer, gaat u maar eerst even een andere voeding aansluiten, oh dat heeft u al gedaan? nou doe er dan ook maar andere kabel aan! Oh, ook al gedaan, u heeft een kaart van 25,-? Tja, doe er dan eerst maar eens een goeie in! Ook al gedaan... tja... Oh, wat zie ik? we zijn al 6 maanden aan het bellen uw garantie is over, tja, het is waarschijnlijk toch een produktie foutje in de programmer, oei... komt u volgende week maar terug, het rekening papier is op, vandaag kan ik geen bon schrijven...<dit voorbeeld kan iets overdreven overkomen> )<P>telefonische/email support op je programmer is ook een pré!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.