Gast Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 goede middag ik heb een linksys wireless -G router WRT54GS mijn vraag is wat moet ik in client lease time zetten gr klaas
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 bij mij staat er 1440 minuten ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 goede middag verder zit ik met een slechte verbinding nog geen 10 meter van de router 2 muren, steen, er tussen zou 2 grotere antennes helpen ? gr klaas
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 waarschijnlijk wel. gisteren nog een wrt54g voorzien van 2 omni's (H7<nogwat>), van 5.5Mbps naar 36Mbps. afstand een meter of 15, 3 muren en een houten deur (meterkast). krengen zijn wel duur, maar zeer effectief. soms is een tweede WRT54G goedkoper, WDS configuratie opzetten met een alternatieve firmware en gaan. Geen goed bereik ? no problemo, je kan het zendvermogen opkietelen naar 251mW (koelen!!!!). ik heb hier zelf een WDS configuratie draaien over een meter of 30, 2x muur, 1x glas, 1x deur. gemiddelde verbinding schommelt tussen de 36Mbps en 54Mbps (onderlinge wifi-koppeling (WDS)) op 100mW. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 hi bedankt beb er 2 besteld ik durf hem niet te upgraden weet je iemand in friesland ? gr klaas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen