Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een starter. Wie kan/wil mij uit de problemen helpen met het proggen van een Goldcard op een Mastera met Chipcat. Ik heb zipfile geladen van een site en deze geunzipt en 4 hexfiles gekregen. Daarna wil het laden op de kaart prima echter beeld Ho maar. Heb dus op een legen kaart de hex-fils geladen maar zonder resultaat.<P>Graag hulp!<P>Bedankt, Orp

Geplaatst:

Beste Orp,<P>Ik denk dat het voor mij en de mede-Satfans hier een stuk duidelijk wordt als je aangeeft wat je voor spul thuis hebt staan, over welke codering we praten en wat je nu precies gedaan hebt.<P>Tot horens maar weer<P>Ron

Geplaatst:

Hi Orp,<P>Je hebt maar 2 files nodig met MasterA<P>Een PIC-file en een EEPROM-file.<BR>Kijk eens bij <A HREF="http://www.beamer.dk." TARGET=_blank>www.beamer.dk.</A> <BR>Als dat niet lukt, geef me dan je e-mail-adres, en ik stuur je de files die je nodig hebt voor MasterA.<P>Groetjes,<P>Chrit

Geplaatst:

Bedankt voor de site Chrit. Ik heb geprobeerd ze te laden maar de kaart werkt niet in mijn Asscom receiver.<BR>Ik heb eerst de eeprom geladen en daarna de ander via Chipcat. Zou volgens mij dan toch niet verkeerd kunnen gaan. Ik heb zoals eerder reeds aangegeven een Mastera programmer en gebruik Chipcat. De kaart welke ik gebruikt is een Goltcart. Ik wil deze geschikt proberen te krijgen om Canal+ op mijn Asscom te krijgen. Ben nu ongeveer een week aan het pielen maar krijg het niet voor elkaar. Ook niet na het gebruiken van je files van de DK site.<BR>Enig idee wat ik verkeerd doe? Gebruik ik misschien niet de juiste kaart voor het gebruik met Canal+?<P>Groeten Orp

Geplaatst:

Ron, bedankt voor je reaktie. Ik alle info in mijn bericht naat Chrit gezet. <P>Groeten Orp

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.