Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een programmer waar op staat <BR>SOLDER SIDE<BR>ISO SMARTCARD<BR>PROGRAMMER<BR>ED.02<P>Ik heb deze een keer over gekocht van iemand<BR>Het programmeren van mosc kaart ging hier perfect mee.<BR>nu is mijn vraag wat voor soort programmer is dit en ken ik hiermee de nieuwe kaarten mee proggen zoals(PICCARDII,FUNKAART,ADMEL enz enz)en zoja welke.<P>B.V.D M EN M. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Is er nou niemand die mijn vraag ken beantwoorden!!!<P>Ik wacht het maar weer af!!!<P>M EN M frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Als er geen knopjes/schakelaars op het apparaatje zitten dan is het -als je er een mosc mee kunt bewerken- een phoenix 3,57mhz denk ik.<P>Je kunt hier geen PICCARDII,FUNKAART,ATMEL enz enz mee proggen.<P>Groet,<P>C4

Geplaatst:

SEE4 bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.<BR>Er zit wel een jumper op om te switchen tussen 3,5 en 6 MHZ veranderd dit de zaak of is dit onjuist????(trouwens ik heb ook een JDM en een goldprogger is hier misschien meer mee te doen)<P>groetjes M EN M<BR> <BR> confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.