mapi Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 kan ik een laptop HD ( zonder laptop ) dmv van een verloopsteker aansluiten in een externe HD box bedoeld voor een "grote" hd Is er behalve het formaat een ander verschil of is dat het enige ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
MySat Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Dat is het enige....indien ik het goed begrijp. Er zijn verloopstekkers tussen 2,5 en 3,5" HDD aansluitingen verkrijgbaar. Circa 5 euri's. Verder even op je juiste setting zetten (master/Slave) en voila ! Gebruik het al jaren Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Je hebt eventueel al een externe usb casing voor een 2,5 inch hdd voor ongeveer 15,- euro, is misschien ook een optie...
mapi Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Geplaatst: 10 februari 2006 dat word dan een stekkertje, wordt nm maar een eenmalige actie thnx Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 verloopstekkertjes van ide naar usb (met controllerchip) zijn er ook en eveneens voor weinig geld. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
mapi Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Geplaatst: 11 februari 2006 thnx , heb ondertussen al een verloopstekker, een collega had hem liggen. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen