Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Mensen,<P>Aangezien ik vrij nieuw ben op dit gebied, wil ik graag wat info opdoen.<P>Ik heb nu dus die 5400 met de +CAM 3.1 (en NL-patch) erop.<P>Een MasterCRD + Goldcard maken deel uit van de rest van het arsenaal.<P>Probleem is, wat ik ook probeer, dat dat ding alleen geprogrammeerde cards met Irdeto slikt. Ik had begrepen dat de +CAM iig ook Seca zou moeten doen. Helaas krijg ik steeds "Invalid Card".<P>Zie ik iets over het hoofd?
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Je moet de juiste file gebruiken.<BR>Voor seca in irdeto moet je een speciale file hebben. Te vinden op vele websides....
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Ik heb dus de files van beamer, de irdeto werkt wel, maar de seca dus gewoon niet...<P>Het programmeren gaat gewoon goed enzo, dus dat is op zich 'vreemd'
Hagkobe Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 zoek de juiste file , het staat er duidelijk in vermeld .<BR>Proberen maar , dan lukt het wel.<BR>
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Inderdaad... Sorry... Ik las het verkeerd...<P>Ik zag in plaats van 'in' 'en', hebbut gevonden en nu werkt het idd wel...<P>Tnx...
Aanbevolen berichten