Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het kijk wel een sigaar met al die gleuven<BR>maar de prijs van 100pond is toch ook niet wenig,dan is mastera of mastercrd toch een beter idee lijkt mij

Geplaatst:

Hoe kom je aan Australie, ik zie alleen UK, dus Engels, en de prijs 1oo pond.<BR>Wat moet je met 8 kaart lezers, of je moet een handeltje hebben.<BR>Tevens zie ik niks bijzonders aan de specs,als zou het de ultieme prog zijn<BR>Sjaak laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt 'm niet helemaal goed begrepen Pong.<BR>Die ultieme programmer is alleen in staat om de Goldwafer kaart te programmeren. Die met de 16F84 en de 24C16 dus.<BR>Het is namelijk een kopieerstation voor Goldwafers. 1 master-kaart in de master-reader en maximaal 7 kaarten in de overige slots, druk op de knop en voila je hebt 7 kopie-kaarten.<BR>Leuk voor de kaarten-handelaar die grof geld vraagt voor een gevulde kaart, maar voor ons hobbyïsten niet interessant.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Tjonge gasteh,<P>Wat zijn we scherp vandaag :-)<BR>Jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk.<BR>Het is een progger van niks en alleen bedoeld om heel veel kaarten in een keer te proggen. En nee hij komt niet uit Australie maar ik las em in een Australische nieuwsgroep.<P>Maar wel postief... we hebben een aantal mensen hier aan board die weten waar ze het over hebben met onze vriend de Duw voorop.<P>Maar nu weer even serieus.<BR>Ik ben bijna klaar met Nagravision.<BR>Wellicht kan ik op de Sat4all dag een demo geven. Mits ik de spullen voor die tijd heb draaien natuurlijk. (overigens is dit laatste weer zwaar offtopic)<P>Groeten allemaal,<P>Ron

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.