Ga naar inhoud

Ingangen Pioneer Plasma schermen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen

Ik heb een Pioneer plasma scherm met achterop wel 15 aansluitingen.

Het probleem is dat het apparaat volgens de importeur maar met 2 ingangen kan werken. Nu heb ik een schotelontvanger Topfield 4000 met scartaansluiting,

een multimediasysteem met een S-VHS aansluiting en een bewakingscamera met een cinch aansluiting. Ik wil graag de schotelontvanger en het multimedia systeem samen op de scartaansluiting van mijn plasmascherm hebben zonder dat ze elkaar kunnen beinvloeden (bijvoorbeeld met een voorschakelapparaat dat ik tussen deze 2 kan kiezen). Dan kan ik de bewakingcamera appart aansluiten op de cinchingang van het plasmascherm, zodat ik altijd met beeld in beeld het camerabeeld kan zien. Ik heb een schakelbox van Marmitek geprobeerd, maar dan wordt het beeld van het multimediasysteem verminkt en het beeld van de schotelontvanger gaat rollen.

Wie weet een werkende oplossing?

Bobhop

Geplaatst:

Je geeft een beetje weinig info. Wat is het type van de Pioneer? Ze maken echt geen scherm met 15 ingangen waarvan er maar 2 werken.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen