Gast Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Ik wik mijn eigen naam kontinu in mijn scherm van mijn telefoon hebben, om verwarringen te voorkomen. Hoe krijg ik dit voor elkaar, het is een Nokia 6310i
BDS Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 rename gewoon een profiel en je bent klaar gr BDS
Gast Geplaatst: 11 februari 2006 Geplaatst: 11 februari 2006 Mooi snel antwoord, maar daar kan ik niet veel mee. Vertel dan ook even hoe dat moet.
Busje komt zo Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 @Bophop Als je de vraag wat vriendelijker stelt, zijn mensen wellicht eerder geneigd je te helpen. Gr. Remi .
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Hoezo, is toch een mooi snel antwoord, niks negatiefs mee bedoeld hoor.
theparasol Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Citaat: Ik wik mijn eigen naam kontinu in mijn scherm van mijn telefoon hebben, om verwarringen te voorkomen. Hoe krijg ik dit voor elkaar, het is een Nokia 6310i Ik heb met mijn 3210 ooit eens logomanager gekocht en dat gebruik ik nog steeds met mijn 6310i. Daarmee kun je over bijvoorbeeld bluetooth verbinding het operator logo aanpassen. Bij mij staat er inmiddels mijn eigen telefoonnummer maar een naam of een persoonlijke 'tag' kan dus ook prima.www.logomanager.co.uk suc6
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Jongens allemaal hartelijk bedankt voor jullie hulp het is gelukt dus einde deze topic. P.S. Busje komt zo, als je geen antwoord weet of er geen verstand van hebt kun je beter niets zeggen, want dat doe je nu ook niet. Bobhop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen