Spotvogel Geplaatst: 11 februari 2006 Delen Geplaatst: 11 februari 2006 Ik had in een appartementje een Siemens Siwamat bovenladertje staan, het oerbekende ouderwetse type; de schakelklok ging raar doen, repareren leek te duur. Een kennis had nog net zo'n ding over, welliswaar met de naam Bosch er op, maar verder krek hetzelfde, vermoedelijk bestaan die dingen onder nog 3 namen...... Ik blij, de oude naar beneden, en de "nieuwe" naar boven gesjouwd,gepoetst en proefgedraaid, prachtig!! Maar, bij nadere inspectie blijkt dat de trommel aan de linkerkant zichtbaar lager hangt dan rechts, is zeker wel een paar centimeter! Misschien door het vervoer?????" Heeft iemand enig idee hoe dit constructief in elkaar zit, gaat dit erger worden, is er wat los/gebroken oid???? Iemand ervaring/tips?? Wordt even een beetje moe bij de gedachte er weer eentje naar boven te moeten sjouwen.......... :-(( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2006 Delen Geplaatst: 11 februari 2006 Bedoel je zo'n apparaat met een centrifuge naast het wasgedeelte? Daar kan je de trommel zo uittillen, maar dat zie je dan ook meteen. Die dingen gebruiken ook erg veel water en dus ook erg veel stroom. Als het een moderner type is vind ik het vreemd. Haal dan de achterkant er eens af en kijk of het deel waar de lagers in zitten nog heel is (meestal een gietijzeren driepoot, al zullen ze soms ook van plastic zijn...) Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2006 Nee, het is zo'n smalle, ruim 40 cm; enig idee hoe die is opgehangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pionewbie Geplaatst: 12 februari 2006 Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Normaal gesproken hangt de trommel aan veren. Soms zitten er ook nog schokdempers bij. Kijk even of er geen veer of ophangsteun kapot is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spotvogel Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Iemand enig idee aan welke kant je 'm open maakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martinbe Geplaatst: 12 februari 2006 Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Gewoon effe kijken op www.klusidee.nl Echt een geweldige site. Heb onlangs mijn waterpomp (die lek was) met de hulp van die gasten vervangen. Scheelt een berg geld. MJB HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen