Digital TV=Great Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Bij mij werkt EPG ook niet meer. Wat ik niet begrijp is dat ik over deze problemen op het Internet (afgezien van dit forum dan) niets kan vinden. Zijn er dan zo weinig mensen die EPG gebruiken? En is er al een gecoordineerde actie richting CanalDigitaal ondernomen (welke mogelijkheden zijn er eigenlijk op met hun in contact te komen, ik heb niet eens een E-mail adres van ze...). Het is al vervelend dat dit probleem bestaat, maar wat nog erger is, is dat ik geen idee heb hoe lang dit gaat duren, en of er CanalDigitaal uberhaupt wel van plan is dit op te lossen. Zucht... Topfield-7710 HD PVR
Gast Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 Wel vreemd de EPG werkt op alle zenders behalve Film 1.1 en de Belgische zenders?,ik gebruik zelf een Echostar DVR-7000. Met vriendelijke groet, El Lobo. [color:"blue"] [/color]
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Ze zijn er wel mee bezig, ze willen het juist verbeteren. Het probleem is nou net dat het het liefst compatible moet zijn met alle decoders, ook die van 10 jaar oud. En het gaf voornamelijk problemen op receivers die niet 'officieel goedgekeurd' waren en toch hebben ze ingegrepen omdat ze ook die kijkers het liefst niet in de steek laten. Je kunt flink schelden op CD, doe ik ook wel eens maar toch zijn ze wel veel aan het proberen, steeds nieuwe zenders enzo.
Digital TV=Great Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Hm, ik vraag me af hoe je aan die kennis komt dat CD bezig is om EPG te ´verbeteren´. Zoals ik al zei, er is geen enkele communicatie vanuit CD hieromtrent. Als je meer informatie hebt, graag iets concreter worden. En geloof je nu echt dat CD bezitters van goedgekeurde receivers met een EPG probleem opzadelt, om de problemen bij niet-goedgekeurde receivers te verhelpen? Topfield-7710 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen