bradajo Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 zojuist mijn nieuwe Linksys draadloze USB adapter geinstallerd op mijn Medion MD 5000 computer ,alles ging vlotjes zonder probleem,maar na 5 minuten boot de PC vanzelf op,en dan begint het weer voor af aan,steeds na enkele minuten reboot de pc vanzelf. iemand een idee??
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 zet eerst de automatische herstart eens uit en lokaliseer de fout(melding) start -> instellingen -> configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> knop instellingen bij opstart- en herstelinstellingen -> vinkje weghalen bij de computer automatisch opnieuw opstarten of de linksys-software deïnstalleren en alleen de driver installeren. het wireless gedeelte kan de wireless zero configuration van Windows prima zelf. Er wel van uitgaande dat je Windows XP draait. merDe deze ruimte is te huur
Oldereast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Heb je meerdere usb apparaten aangesloten? Probeer dan 's wat apparaten uit te zetten (printers, scanners) Spontane reboots hebben vaak spanningsproblemen als oorzaak. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
bradajo Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Geplaatst: 12 februari 2006 heb alles uitgetest ook het Ome Merde verhaal werkt niet. ik heb geen enkel Usb app.aangesloten alle 4 de poorten zijn vrij,heb ook al een andere poort gebruikt,heel vreemd het netwerk doet het prima maar slechts enkele minuten,dan boot de pc weer opnieuw op. Op een wat jongere Medion pc de MD 8080 werkt het wel,dus de Linksys hardware is goed.
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 je krijgt dus geen b.s.o.d maar een heuse reboot nadat je die instelling had gewijzigd? dan zou ik het in eerste instantie in de voeding van je PC zoeken. merDe deze ruimte is te huur
bradajo Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Geplaatst: 15 februari 2006 inmiddels een andere Usb adapter van Belkin aangesloten,daarmee werkt alles prima. toch vreemd dat de Linksys problemen geeft en de Belkin niet.
san Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Citaat: inmiddels een andere Usb adapter van Belkin aangesloten,daarmee werkt alles prima. toch vreemd dat de Linksys problemen geeft en de Belkin niet. Soms is dat de enigste juiste oplossing. Ik heb hetzelfde probleem met een sweex 54g usbstickje op een bepaalde computer. Andere type erop aangesloten , zelfs van hetzelfde merk sweex nergens geen last meer van. 54g stickje draait op allen overige computers zonder problemen. Het gebeurt wel eens dat dit komt doordat de driver een conflict heeft met een andere driver en of apparaat op een systeem. Je kan je dan of blind zoeken of gewoon doen wat jij heb gedaan en hopen dat het dan wel werkt. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen