Ga naar inhoud

diseqc schakel probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb een vreemd schakel probleem, ik heb een humax met buiten 2 Inverto 0.4 lnb`s en een Johnson Diseqc ( astra-hotbird) dit werkte prima.

Nu moest er op de slaapkamer een phillips 7072 bij alleen op de astra

Dus ik heb de Astra lnb vervangen voor een Inverto Twin lnb 0.2 met op de tweede uitgang een kabel rechtstreeks naar de phillips onvanger.

Vervolgens wou de humax niet meer schakelen naar de hotbird.

als ik nu de phillips op de plek van de humax zet aan de diseqc schakelt deze wel. als ik de kabels zonder diseqc aansluit werkt alles ook

wat kan t probleem zijn, heb ook een andere diseqc gebrobeerd maar zonder resultaat, heeft iemand enig idee? wat dit kan zijn

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook eens gehad in de humax tijd , toen heb ik de lnb(twin) omgeruild en was et goed ..

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Komt waarschijnlijk door een slechte scheiding in die twin lnb .

Als je de philips op een HB kanaal zet , schakelt de humax dan wel naar HB ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

LNB vervangen voor een andere en t liep weer, toch vreemd was een gloednieuwe Inverto

topic kan dicht

Geplaatst:
Citaat:
LNB vervangen voor een andere en t liep weer, toch vreemd was een gloednieuwe Inverto

topic kan dicht

zit er nu weer een gloednieuwe zelfde type Inverto op ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen