Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Hallo, Heb een vreemd schakel probleem, ik heb een humax met buiten 2 Inverto 0.4 lnb`s en een Johnson Diseqc ( astra-hotbird) dit werkte prima. Nu moest er op de slaapkamer een phillips 7072 bij alleen op de astra Dus ik heb de Astra lnb vervangen voor een Inverto Twin lnb 0.2 met op de tweede uitgang een kabel rechtstreeks naar de phillips onvanger. Vervolgens wou de humax niet meer schakelen naar de hotbird. als ik nu de phillips op de plek van de humax zet aan de diseqc schakelt deze wel. als ik de kabels zonder diseqc aansluit werkt alles ook wat kan t probleem zijn, heb ook een andere diseqc gebrobeerd maar zonder resultaat, heeft iemand enig idee? wat dit kan zijn
1pm Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb dit probleem ook eens gehad in de humax tijd , toen heb ik de lnb(twin) omgeruild en was et goed .. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
trust Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Komt waarschijnlijk door een slechte scheiding in die twin lnb . Als je de philips op een HB kanaal zet , schakelt de humax dan wel naar HB ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 LNB vervangen voor een andere en t liep weer, toch vreemd was een gloednieuwe Inverto topic kan dicht
trust Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Citaat: LNB vervangen voor een andere en t liep weer, toch vreemd was een gloednieuwe Inverto topic kan dicht zit er nu weer een gloednieuwe zelfde type Inverto op ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen