Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello Boys<P>Ben zowel in het bezit van de piccardII (groen)als de nieuwe silvercard<BR>Is er een verschil tussen deze beiden om te proggen <BR>Prog dezelfde files op een groene kaartje O.K.op de silvercard een mooi zwart beeld<BR>Wie kan raad geven?<BR>Groetjes rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk eens in de read me file van dat setje daar staat 9op10 for pic2card only.<BR>Of ben ik fout??<P>Anders moet je Cardwrite eens proberen.<BR>Greetzzz MaRRaD<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 07-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]

Geplaatst:

Hello MaRRaD<P>Bedankt voor je snelle repliek<BR>Stuur me even je mail adres, ik zal je de files doorsturen dan kun je zelf eens nakijken, <P>Als ik de read me file lees zou het normaal geen probleem mogen zijn!!!!!!!!!<P>Mischien gebruik ik wel de goede files niet voor een silvercard, mischien heb jij ze?<P>alvast bedankt, groetjes

Geplaatst:

De silvercard proggen lukt heel goed met cardwriterV1.70, dit programma bevat de juiste loader.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dddtv:<BR><STRONG><BR>Ben zowel in het bezit van de piccardII (groen)als de nieuwe silvercard<BR>Is er een verschil tussen deze beiden om te proggen <BR>Prog dezelfde files op een groene kaartje O.K.op de silvercard een mooi zwart beeld<BR>Wie kan raad geven?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ik gebruik beide kaartjes en dezelfde files, met ***geen-reclame*** geen probleem !!! cool.gif" border="0

Geplaatst:

Voor de silvercard behoor je naar mijn idee de DS9 files te gebruiken v502.<BR>Kijk ff bij duck, staan als allllller laatste !<BR>succes.

Geplaatst:

ik wil de drie in een op dit groene kaartje doen maar krijg het ook niet wie wil mij ook helpen

Geplaatst:

3 in 1 file zijn voor de fun kaarten, kijk even wat voor groene kaart je hebt dan kan ik zeggen welke je nodig hebt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.