Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Hello Boys<P>Ben zowel in het bezit van de piccardII (groen)als de nieuwe silvercard<BR>Is er een verschil tussen deze beiden om te proggen <BR>Prog dezelfde files op een groene kaartje O.K.op de silvercard een mooi zwart beeld<BR>Wie kan raad geven?<BR>Groetjes
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Kijk eens in de read me file van dat setje daar staat 9op10 for pic2card only.<BR>Of ben ik fout??<P>Anders moet je Cardwrite eens proberen.<BR>Greetzzz MaRRaD<P> <p>[ 07-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Hello MaRRaD<P>Bedankt voor je snelle repliek<BR>Stuur me even je mail adres, ik zal je de files doorsturen dan kun je zelf eens nakijken, <P>Als ik de read me file lees zou het normaal geen probleem mogen zijn!!!!!!!!!<P>Mischien gebruik ik wel de goede files niet voor een silvercard, mischien heb jij ze?<P>alvast bedankt, groetjes
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 De silvercard proggen lukt heel goed met cardwriterV1.70, dit programma bevat de juiste loader.
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dddtv:<BR><STRONG><BR>Ben zowel in het bezit van de piccardII (groen)als de nieuwe silvercard<BR>Is er een verschil tussen deze beiden om te proggen <BR>Prog dezelfde files op een groene kaartje O.K.op de silvercard een mooi zwart beeld<BR>Wie kan raad geven?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ik gebruik beide kaartjes en dezelfde files, met ***geen-reclame*** geen probleem !!!
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Voor de silvercard behoor je naar mijn idee de DS9 files te gebruiken v502.<BR>Kijk ff bij duck, staan als allllller laatste !<BR>succes.
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 ik wil de drie in een op dit groene kaartje doen maar krijg het ook niet wie wil mij ook helpen
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 3 in 1 file zijn voor de fun kaarten, kijk even wat voor groene kaart je hebt dan kan ik zeggen welke je nodig hebt.
Aanbevolen berichten