Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 ik heb 98 op mijn pc en krijg bij het op starten dat het programma [Mprexe] niet goed op start en wordt afgesloten. het probleem is nu dat ik mijn pc niet meer kan afsluiten,alleen nog maar de stekker er uit . weet iemand wat dit is?????
Gast Geplaatst: 12 februari 2006 Geplaatst: 12 februari 2006 Als ik met google zoek ligt het meestal aan spyware/adware. Ik heb echter ook iets gelezen over het delen van bestanden met meer dan 46 karakters in de naam.
minuteman Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 kijk hier eens: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B178084 of als je met google zoekt dan zijn er nog wel meer mogenlijkheden en oorzaken van je foutmelding , van een corrupte file tot aan zelfs een worm/virus . een gemakkelijk oplossing is niet zomaar te vinden omdat er gewoon meerdere reden kunnen zijn dat je pc niet goed opstart . hoop dat je er wat aan hebt . grtx .
Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 ik heb het al door het is niet zo simpel als dat het in of op mijn pc is gekomen. maar het is wel lastig,maar toch bedankt voor de moeite.
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 is nog niet opgelost iemand nog een idee.???????????????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen