Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

been ik zo lang bezig om dat !@@#$%^kaartje te programeren heb ik het eindelijk en doen maar een paar taquila het en verder helemaal niets ik wil draag de 3 in een op een kaartje hebben moet ik toch een funkaartje hebben ik wil dat alle kanalen het doen

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by jumper:<BR><STRONG>been ik zo lang bezig om dat !@@#$%^kaartje te programeren heb ik het eindelijk en doen maar een paar taquila het en verder helemaal niets ik wil draag de 3 in een op een kaartje hebben moet ik toch een funkaartje hebben ik wil dat alle kanalen het doen</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Als je de laatste ds9 files wilt hebben ff bij duckie langs gaan.Ik heb deze files zelf geupdate en hier werkt alles behalve pinkplus.

Geplaatst:

alles gaat goed met cardwrither alleen bij load2 eemprom vraagt hij om een hex file<BR>en geen bin als ik toch de bin laad gaat alles goed tot het schrijven van de eeprom<BR>zegt hij:write error on 24c16 eeprom<BR>ik denk dat die bin een hex moet zijn of zo verder gaat hij zonder fouten

Geplaatst:

Het wordt er allemaal niet veel duidelijker op confused.gif" border="0 <BR>Je hebt het eerst over een funkaart en vervolgens over een 24c16.<BR>Mijn advies: zolang je nog niet weet waar de klepel hangt, lees dan eerst eens goed voordat je probeert de klok te luiden.<BR>Op mijn homepage vind je uitleg over alle kaarten en welke software je het best kunt gebruiken om ze te programmeren. En hoe je .bin files in .hex kunt converteren, etc.<BR>1 ding kan ik je vast verklappen: De funkaart is voorzien van een 24c64 en niet de 24c16.<BR>Studeer ze<BR>Duwgati

Geplaatst:

help dan hoe precies zoals op je site is beschreven maar geeft toch echt deze foutmelding met een picII en ik weet dat daar een andere eeprom op zit ik heb een vp20 progger please help of weet je het ook niet zo goed

Geplaatst:

Kwam via PM binnen:<BR><B>ik heb juist gedaan wat er op jou site staat en als ik dat doe geeft hij toch echt deze foutmelding ik heb echt een groene picIIkaart en heb al met marrad gemailt en zegt dat het bij hem wel werkt maar niemand kan mij helpen denk ik inderdaad ik ben nieuw op dit gebied dus ik hoop dat jij me mischien wil helpen ik heb een v20 progger<BR>alles gaat goed ook na deze foutmelding programeerd hij alles zonder fouten<BR></B><P>Er begint mij iets te dagen. <BR>Je schrijft dat je precies gedaan hebt wat er op mijn site staat. Maar dat kan helemaal niet kloppen, want de beschrijving voor de VP20 op mijn site gaat alleen over het programmeren van een funkaart en dus niet over een Piccard2. <BR>Daar zit waarschijnlijk ook je probleem. Je programmeert dus vermoedelijk met de verkeerde instellingen op je programmer.<BR>Ik ben er niet zeker van of je met de VP20 überhaupt wel een Piccard2 kunt programmeren. Misschien dat iemand anders daar iets over kan zeggen?<P>En als ik je een advies mag geven:<BR>Lees je postings eens door voor je ze op het board zet, want je maakt er zo'n warboel van dat nauwelijks te volgen is wat je eigenlijk bedoelt.<P>Suk6<BR>Duwgati<p>[ 10-09-2001: Message edited by: Duwgati ]

Geplaatst:

De eeprom 24c64 programeer ik met mij goldprogrammer. Gebruik dar een two stone kaart voor. Laad eerst de loader in de pic16f84 en zet dan de 24c64 eeprom in de kaart. Programeer de goede ds9 software erop. Dit werkt dus alleen met de eeprom. Voor de pic van de piccard2 gebruik ik weer een andere programmer. Allemaal er omslagtig. Maar ja hobby toch?

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Duwgati:<BR><STRONG>Kwam via PM binnen:<BR><B>ik heb juist gedaan wat er op jou site staat en als ik dat doe geeft hij toch echt deze foutmelding ik heb echt een groene picIIkaart en heb al met marrad gemailt en zegt dat het bij hem wel werkt maar niemand kan mij helpen denk ik inderdaad ik ben nieuw op dit gebied dus ik hoop dat jij me mischien wil helpen ik heb een v20 progger<BR>alles gaat goed ook na deze foutmelding programeerd hij alles zonder fouten<BR></B><P>Er begint mij iets te dagen. <BR>Je schrijft dat je precies gedaan hebt wat er op mijn site staat. Maar dat kan helemaal niet kloppen, want de beschrijving voor de VP20 op mijn site gaat alleen over het programmeren van een funkaart en dus niet over een Piccard2. <BR>Daar zit waarschijnlijk ook je probleem. Je programmeert dus vermoedelijk met de verkeerde instellingen op je programmer.<BR>Ik ben er niet zeker van of je met de VP20 überhaupt wel een Piccard2 kunt programmeren. Misschien dat iemand anders daar iets over kan zeggen?<P>En als ik je een advies mag geven:<BR>Lees je postings eens door voor je ze op het board zet, want je maakt er zo'n warboel van dat nauwelijks te volgen is wat je eigenlijk bedoelt.<P>Suk6<BR>Duwgati<P>[ 10-09-2001: Message edited by: Duwgati ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>ok met kloten kom je er ook<BR>ik heb zonder eeprom aan te vinken de pic met cardwrither geprogt<BR>en met picbin de eeprom want die werkte wel<BR>maar nu als ik deze picII in mijn humax 5400 doe doen alleen kanalen van hotbird het en verder niets.is hij dan toch niet goed?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.