Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 reanimator mode op de mastercrd2, is dat voor kaarten te kopieren zonder pc? en hoe werkt dat juist?<BR>en met welk proggie kan ik mode6, chipcard gebruiken?
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Met reanimation kun je een kaart 'nullen' waardoor je hem opnieuw van hexmaster en code kunt voorzien. Je zou in deze mode de kaart na het 'nullen' kunnen 'effen' om zo bijvoorbeeld een werkende kaart te clonen.
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 hmm, clonen, zonder pc dan?<BR>en hoe komt het dat als je bijvoorbeeld met ***geen-reclame*** ofzo op mode7, als je read doet dat programmer een klikkend geluidje begint te maken?
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 mastercrd2 en master2 zijn toch ong hetzelfde<BR>en master2 kan kopieren zonder pc, mastercrd2 toch ook??
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 kan mastercrd2 kopieren zonder pc ofniet?!!
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Neen!<BR>Voor alle modi is natuurlijk nog steeds de inspanning van je COM poort vereist
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Mimisiku:<BR><STRONG>Neen!<BR>Voor alle modi is natuurlijk nog steeds de inspanning van je COM poort vereist </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Huh????<BR>Het zonder PC kopiëren van een goldwafer met de mastera2 gaat uitstekend. <BR>Mode L,C en P.<BR>Mastera op mode L zetten en GW in programmer daarna op mode knop drukken. Bij een goede en unprotected GW zal de led gedurende ca 1 minuut branden. Kaart uit programmer halen en mode C of P (unprotected of protected mode) kiezen. Kaart in de programmer en op mode knop drukken en ledje gaat weer gedurende ca 1 minuut branden.<BR>Als het ledje tweemaal knippert is het een protected kaart en bij 1 maal knipperen is het een onjuiste of defecte kaart.<BR>Zie verder de handleiding van de mastera2.<P>Het is best wel leuk maar nuttig vind ik het niet. wat moet ik nou met 2 identieke kaarten? <P>Succes.
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 eh? mode L C en P ???<BR>nooit gezien<BR>en heb jij een mastera! 2 ! manual mischien?
Aanbevolen berichten