Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Ik heb nu een geruime tijd deze kaart in mijn pc.Maar ongeveer bijna 2 jaar nu ontvang ik bijna nix meer,teminste alle nederlandse kanalen en veeeeeeeel meer niet. Gebruikte Multidec of Progdvb.Wilde weten hoe ik via deze kaart alle zenders terug krijg,en wat ik precies moet aansluiten op mijn pc.En de juiste programma s
Albert_H Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Hallo Michael6. Welkom op dit board. Maar, geef even wat meer info over wat je hebt en wat je wilt. Uit je post begrijp ik dat je vroeger meer kanalen ontving, maar of je nu de Ned. kanalen nog wel of niet ontvangt kan ik er niet uit opmaken. Daarom, waarop staat je schotel gericht, of heb je een draaibaar systeem? Heb je er een CI, een common Interface met een CAM en een smartcard van Canaal Digitaal bij of niet? Zonder zo'n kaart zijn de Ned. kanalen nl niet meer te ontvangen. Dat ging een jaar geleden nog wel, maar Canaal Digitaal is gestopt met het uitzenden in de gekraakte Irdeto 1 codering en nu heb je dus echt een kaartje nodig om te kunnen kijken. Wat betreft software is er niet zoveel veranderd, Zowel Multidec als progDVB zijn nog uitstekend bruikbaar dus als je daarvan de recente versies haalt zal daar het probleem niet liggen. Dus, geef even aan wat je hebt en wilt en we zullen proberen je verder te helpen. Lees wel even de board regels, het vragen naar wat en hoe illegaal te kijken valt buiten het bestek van dit board. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen