Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een kpn-tv abbo met een samsung doos. Nu wil ik ook in de auto dvb-t testen. Alleen kan ik een rebox 12V ontvanger lenen welke geleverd is met een abbo van digitenne..

Kan je die kaarten onderling uitwisselen tussen de kasten?

mvg Hendrik

--> Windows logica: Afsluiten onder Start

Geplaatst:

Ik gebruik mijn Kpn kaart in een Digitenne doos. Volgens mij kan het, maar omgekeerd schijnt niet te kunnen. Dus geen Digitenne kaart in KPN doos.

Geplaatst:

Helemaal correct! De KPN card is een gewone conax kaart. De Digitenne dozen lezen deze kaarten gewoon (zelf hier getest). Andersom niet. Ze kijken naar de serial (Digitenne begint met 013- en KPN met 014-)

Geplaatst:

Nou, pas op.. even een nuancering:

Nadat KPN-tv op de markt kwam, is ook Digitenne begonnen met het leveren van provider-locks op tuners die door hun werden geleverd.

Onbegrijpelijk, want die tuners werden niet (zoals bij KPN) tegen kostprijs geleverd, maar toch: ze hebben er sloten op gezet.

Dus: ook sommige Digitenne-tuners zullen geen KPN-kaart meer accepteren.

Bink

Geplaatst:

@Bink

Omdat het hier gaat of de kaart in een Rebox werkte antwoordde ok zo stellig met Ja (heb die Rebox zelf en had het al eerder getest). Weet niet eens of de Rebox uberhaubt nog wordt verkocht. Zoe hem niet meer op de webshop van Digitenne.. Je hoort ook niks meer van Rebox..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen