Gast Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Hallo, ik heb een Humax 9700. Sinds kort heb ik het volgende 'fenomeen': Nederland 1,2 en 3 kan ik voor ca. 15 seconden zien en dan valt de ontvangst weer weg. Dit duurt ook ongeveer 15 tot 20 seconden. De andere zenders die met dezelfde Smart-Card ook vrijgeschakeld worden (RTL4, RTL5, SBS 6 etc) funktioneren wel !! Ook heb ik een normale ontvangst van Teletekst. Wie heeft dit ook meegemaakt en weet de oplossing ? bij voorbaat dank Jerdo
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 CanalDigitaal is regelmatig aan het 'testen' om hun demuxers op orde te krijgen. Dat leidt regelmatig tot beelduitval, blokken en meer van dat soort ellende. Ook is sinds 8 februari 2006 de veiligheidsoptie om de kaarten te adresseren ingevoerd (zie CanalDigitaal website). Het *kan* dus zijn dat jou receiver/CAM/EMU combinatie hier niet (meer) mee overweg kan.
Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Hallo, jouw observatie kan juist zijn, omdat ik een Aston 1.03 Module heb. Aan de andere kant begrijp ik nog niet waarom Nederland1,2 en 3 hiervan betroffen zijn en de andere zenders niet (moet toch eigenlijk over hetzelfde systeem lopen ?). Canal Digitaal heeft zich het ook gemakkelijk gemaakt om een oplossing te vinden voor de betroffenen (vraag is hoelang, omdat de Aston 1,03 Module ook eerst goed was en ik heb deze nog geen 4 maanden......), gewoon iets nieuws kopen.
Gast Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Hallo again, Ik heb nu een Aston module 1,07 en alles funktioneert weer zoals het moet zijn. Helaas was de investering voor de module 1,03 van 50 Euro een beetje duur (dit was maar 4 maanden in gebruik !) en hoop met de module 1,07 langer aktueel te zijn (moge Canal Digitaal het wille .....). Jerdo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen