Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand een adres waar ik deze ic voetjes kan bestellen, ben bij diverse elektronica zaken geweest, echter niemand heeft ze.<P>ED frown.gif" border="0

Geplaatst:

kijk eens bij ***geen-reclame***.nl> Die heeft ze wel of anders op het board van nokia. Daar is een belg die ze aanbiedt.<P>Suc6

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is leuk bij ***geen-reclame***, verkoopt echter niet de 32 plcc smd versie.<P>Kan je de url van dat nokia board mailen?<P>jandrajon@hotmail.com

Geplaatst:

Hoi,<P>Hoeveel moet je er hebben. Misschien kan ik je matsen.<P><BR>grtjs

Geplaatst:

Hoi,<BR>Als je in België woont in de buurt van Hasselt is een zaak waar je ze zo kan halen.<BR>Als je wil geef ik je het adres wel even, ze versturen ook denk ik tenminste...<BR>Groeten<BR>G@rry

Geplaatst:

Probeer het anders eens bij Farnell of RS-components (***geen-reclame*** zal ze ook wel hebben maar daar moet je weer portokosten betalen). smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ben net terug van vakantie, ik ga deze adressen even na. C130 ik zou graag het adres willen weten, ik woon in het zuiden des lands. Iedereen bedankt voor de info.<P>ED<P>PS: ***geen-reclame*** heeft geen PLCC 32 SMD voetjes. nooit geleverd, gaan ze ook niet doen. Waarom weet ik niet.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.