Gast Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Normaal gesproken is een software update van de Sky (UK) ontvangers niet schokkend. Toch merkte ik dat met de oudere software het kanaal Sky Three niet free to view opgenging. In de bijlage zie je de system details van mijn ontvanger na de update.
tellar Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Bij mij inmiddels ook geupdate. Ik vraag me af of de NDS kaarten na deze update nog via newcs te updaten zijn. Kan iemand dat bevestigen? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
fr@ncis Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Net naar beneden gelopen. Bij mij dus ook 3.4.4b. Dat is dus een nieuwe. Wat is er juist veranderd ?
Gast Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 o.a. de rubrieken van de zenderindelingen (zogenaamde favorieten)
bvervoort Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 Lijkt er op dat de nieuwe software nu eindelijk ook in de forced upgrade stream zit (box aanzetten met "back up" ingedrukt). Mijn box was nog niet geupgrade (zit normaal niet aan de schotel) maar nu is het eindelijk gelukt. /Ben
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Dat komt omdat vanaf 28 februari een nieuwe EPG geldt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen