hsdm Geplaatst: 14 februari 2006 Geplaatst: 14 februari 2006 Hebben al meer mensen problemen met de nieuwste uitgave van Firefox 1.5.0.1 ? Ik heb het probleem dat als ik b.v. van westvillage een filmpje bekijk en na afloop het venster sluit en dan een ander filmpje van dezelfde site wil bekijken, Firefox vast zit. Op m'n monitor heb ik geen Firefox-pagina open en toch staat (bij Windows XP) onder lopende processen Firefox wel als aktief. Als ik deze dan deactiveer loopt Firefox weer normaal. Hans
lite Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 dat is een probleempje dat eerdere versies van firefox ook hadden, het heeft te maken met de manier waarop windows media vensters worden weergegeven. ik denk dat microsoft niet de oorspronkelijke code heeft vrijgegeven waarmee WM kan worden geintegreerd, en dat de mensen van firefox een soort emulatie hebben moeten maken die soms nog de fout ingaat.. And now for something completely similar
hsdm Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Geplaatst: 16 februari 2006 Zou kunnen. Dus maar wachten op 1.5.0.2 denk ik. Ik heb nu Deer Park Alpha 2 geinstalleerd en geen problemen meer. Groetuh Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen