Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Wie kan (wil ) een beginner helpen?Ik heb van een silvercard de eeprom en de pic geprogd met de 3 in 1 ds9 files van marrad voor silvercard's met een mastera 2. so far so good , maar hoe krijg ik nu de keys op de kaart ? Misschien een domme vraag maar alle begin is moeilijk.<BR>Geeft het daar een programma voor en zo ja waar vind ik die. Als iemand wil helpen graag een beetje duidelijk a.u.b. Of een PM sturen kan ook.Bij voorbaat dank.<P>Met vriendelijke groeten,<P>Silky

Geplaatst:

de bedoeling van de kant en klare paketten zoals ds9 of fun3in1 is juist dat je dan zelf niet meer de keys op kaart moet zetten smile.gif" border="0<BR>dus gewoon kaartje in je gepatche hummie5400 of gemodde nokia en het werkt!

Geplaatst:

o, je bedoelt het eigenlijke programmeren<BR>idd moet je doen met ***geen-reclame***, je vind het op de duck site, als je url wil geef me een seintje dan pm ik het even

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Ik heb de silvercard geprogd met de mastera 2 en de 3 in 1 DS9 files van marrad.Ik heb een humax 5400,maar krijg het niet aan het werken,kan het ook aan de patch (2,4 of 3,2)<BR>van de humax liggen. Wie kan mij helpen ? Ik hoef toch alleen de pic en de eeprom te proggen. Ik heb alles gedaan volgens de handleiding van duwgati<P>Bij voorbaat dank,<P>Silky

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.