Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Is er iemand die mij de handleiding zou willen sturen voor Mastera 2!!<P>Kan hem echt nergens vinden.......<BR>Mark
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 ja, zou ook graag in bezit komen van handleiding mastera 2.<BR>b.v.d.
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Hij is exact hetzelde als de MasteraI, dez is gewoon te downloaden bij mastera.nl (Zie banner bovenaan) Alleen met de II kun je direct de goldcard zonder computer back-uppen! L om te laden C om te copiëren. In bijde gevallen wachten tot de led uit gaat en KLAAAAAR!!!!'<P>Gr Dr Diq<BR>
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Orginele Mastera II handleing NL.<P>Ik heb deze doorgestuurd naar de mensen hierboven, tevens heb ik een e-mail gestuurd naar Duwgati met een atachment van deze handleiding, waarschijnlijk zal deze in de toekomst de mastera II opnemen in zijn website.<P>Groetjes,<P>Humaxuser
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Hallo Humaxuser,<P>Zou je mij die nederlandse handleiding van de mastera 2 ook kunnen doen toekomen.<P>Bvd. Silky
Aanbevolen berichten