odul Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Heb gisteren het volgende probleem ondervonden : Heb een nieuwe settinglijst met de redlight en dergelijke in de humax met humbox gedownload. Voordien , bij een oudere versie ondervond ik geen probleem met spice planet . Na het inladen van de nieuwe lijst onder de 4000 kanalen kon ik spice planet en ook red light ( waarvoor ik eigenlijk de nieuwe settings gedownload had ) niet zien. Ik meen me ergens te herinneren dat je na een settinglijst ook a l t i j d terug de keybin erin moet zetten ? Zou dit de oorzaak kunnen zijn of zien jullie een andre mogelijkheid. Geel , Stad in de Kempen.
EasySat Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Citaat: ja, nee Een beetje uitgebreider mag ook wel hoor.
Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Ik hoorde dat redlight en de rest maar 2 uur heeft gewerkt ik kreeg hem ook niet aan de praat en later hoorde ik het hoop dat je zo meer info heb (als ik het goed heb dan he)
Gast Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Bedankt voor je positieve instelling meid :S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen