Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal ik heb hier een probleem <BR>met mijn mastera2 elke keer als ik hem aan zet dan komt er een F in het beeld en die blijft maar knipperen <BR>dan kan ik er niks meer mee doen en moet ik een keer of 10 mijn stroom er af halen en dan heb ik een keer de kans dat hij het doet<BR>weet iemand mischien hoe dat kan en wat er aan kan doen? <BR> mvg maurice confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Je zou eens bij de leverancier te raden kunnen gaan!F moet gewoon branden.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

ja en als hij dat doet dan kan ik nog niks<BR>kan ik drukken wat ik wil op die knop maar hij wilt echt niet maar ja dat krijg je als je voor iets minder bij gewoon iemand ff koopt maar bedankt voor je reactie <BR>maurice laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Nijmege01,<P>Dit probleem heb ik vorige week ook gehad, juist het zelfde 100%.<P>Je hebt deze Mastera II toch niet gisteren of eergisteren gekocht in Ax... want dan heb je mijn defecte Mastera II gekregen.<P>Je Mastera II is wel degelijk stuk, ik heb de mijne mogen omruilen, ik had deze ook zo bekomen, dus dead on arivel.<P>P.S. Zorg er wel voor dat je een orginele adapter 8,2 V 600 mA is want volgens mij doe je de Mastera II defect met elke andere adapter.<P>Groetjes,<P>Humaxuser

Geplaatst:

nee ik heb hem al een week of 2 maar het probleem is al vanaf het begin. ik heb wel de goede voeding soms doet hij het wel maar meestal niet .ik heb hem niet in een winkel gekocht maar bij iemand hier op sat4all<BR>maar ik heb geen adres van die gene <BR>dus dat schiet niet echt op<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Heb ik ook als ik hem aanzet met de card erin.<P>Zonder card kan ik de mode wel wijzigen en daarna de card erin. Of dit goed is voor de card???<P>Groetjes

Geplaatst:

Even inhaken op dat plaatsen van de card: mij is geleerd (=gelezen ergens op dit board, danwel op een site van iemand op dit board) dat je het beste eerst de mastera kunt aanzetten, schakelt naar mode 4 en dan pas je kaart plaatst laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het zal niet voor iedereen nodig zijn om de procedure zo strikt te volgen maar het hoort als volgt te gaan met de MasterA/MasterCRD:<BR>- Programmer opstarten en wachten tot hij geïnitialiseerd is (Mode 0)<BR>- Daarna software starten<BR>- Dan je kaart erin<BR>- Benodigde mode op de programmer instellen<BR>- Programmeren maar<BR>Zoals gezegd, bij de meesten zal het (net als bij mij) ook wel werken als je die volgorde niet precies aanhoudt, maar een echte piet precies doet het dus in deze volgorde.<P>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

ja zo doe ik het ook maar het probleem is vaak dus dat de mastera blijft hangen op de <BR>F die blijft maar kniperen dan en kan ik er <BR>echt niks meer mee doen

Geplaatst:

nijmege01 ik woon ook in nijmege dus als je wil kunnen we het een keer bij mij proberen.<BR>ik heb ook een mastera2 dan kunnen we mijn voeding ff pakken kijke of het daar aan ligt.<BR>dus als je wil stuur me maar een mail!

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem met m'n Mastera II<P>Elke keer dat ik mijn mastera2 aanzet komt er een F in het beeld en die blijft maar knipperen Ik heb hem ook gekocht in Ax... Ik hoop hem te kunnen omruilen( toestel is 1maand oud)

Geplaatst:

Hallo Rustysat,<P>Blijkbaar is er iets goed fout met de MASTERA II.<P>Volgens mij is het kopen in Ax.. puur toeval en is deze leverancier niet de fout van deze ellende, maar is er wel degelijk iets mis met de MASTERA II.<P>Steeds de F bij het opstarten en deze niet kunnen verzetten, wijst toch wel duidelijk op problemen.<P>Wie weet hier meer over.<P>Humaxuser<P>P.S. Ik heb mijn Mastera II zonder enig probleem kunnen omruilen in Ax.. m.a.w. prima service van deze winkel.

Geplaatst:

Ik heb mijn Mastera II zonder enig probleem kunnen omruilen in Ax.. <P>zeer goede service

Geplaatst:

stomme vraag maar kan iemand me vertellen waar ik ax kan bereiken via pm<BR>thanks rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Nijmega01,<P>Heb je mijn PM gekregen ?<P>Groetjes,<P>Humaxuser

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.