Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een silvercard en heb niets dan problemen, 2x deed hij het goed en daarna helemaal niets meer. Ben dit probleem eerder tegengekomen in dit Forum, verhogen van de voedingsspanning is niet de oplossing. Hij blijft klagen dat hij niet genoeg bytes terugkrijgt??<P>Echter toen ik op het punt stond om hem weg te gooien deed hij het ineens weer met het programmaatje Card Writer 1.75.<P>Mijn huidige probleem is nog dat ik de PIC niet kan checken?<P>Mijn manier om de silvercard te proggen met de MasterA 1:<P>Gewoon proggen volgens de "Duwgati" methode en met ***geen-reclame*** beginnen in stand 2.<BR>Hierna check ik met picbinned in stand 0 of de eeprom goed geschreven is.<BR>Het checken van de PIC met ***geen-reclame*** alsook met IC-Prog, lukt mij vreemd genoeg niet? <BR>Error: Data verify not succesfully on adress 0000<P>Als ik de PIC uitlees met ***geen-reclame*** (stand 2) geeft hij: <BR>0000: 3FFF 3FFF 3FFF 3FFF 3FFF 3FFF 3FFF 3FFF <P>Hij leest dus helemaal niets uit, is dit normaal?<P>De kaart werkt overigens perfect???<BR>Kun je de PIC van een silvercard soms niet checken c.q. uitlezen???<P>Groetjes,<BR>Lucky Star

Geplaatst:

Aan iedereen die weten wil wat hier de oorzaak van is:<BR>lees even het topic <B>"(Data) Verify not succesfully on Adress 0000"</B> in het "Wafer, Goldwafer & Pickaarten" Forum.<BR>Bye<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.