Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 ik heb een sacd file gedownload bestand word uitgepakt met powerarchiver en als je hem uitpakt word als nrg bestand. zover heb ik nrg naar iso geconverteerd nou wil ik bestand (als nrg of iso) ,maakt dus niet uit welke van die 2 met behulp van nero6 op cd branden ,dat ik kan op gewone cd-speler laten draaien. is dat mogelijk teneerste en als wel weet iemand hoe dat moet gedaan worden.gr
grunnsat Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Een .nrg bestand is al een image, dus ik begrijp niet wat je nu geconverteerd hebt. Je start Nero Burning Rom op, kiest onder <recorder> eerst de juiste recorder, en daarna bij "Burn Image" het .nrg bestand, en klaar ben je. Ik weet alleen niet wat voor soort .nrg het is, maar dat moet je aan de hand van de grootte wel kunnen vaststellen (< 700MB = CD). Een SACD branden is natuurlijk onmogelijk.
Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 inderdaad, ik heb nrg met nero gebrand,maar quality is niet so geweldig dat je van een sacd moet verwachten,bedankt in dit geval voor info.gr
grunnsat Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Citaat: maar quality is niet so geweldig dat je van een sacd moet verwachten Een SACD heeft meestal twee lagen, de eigenlijke SACD en een gewone CD. De hoeveelheid data op de SACD is veel te groot voor een gewone CD, dus heb je waarschijnlijk de gewone CD versie. Ik zou ook niet weten waar je een SACD mee moet rippen, ik ken geen SACD spelers voor een computer. Wel kunnen normale SACD spelers soms via i-link aangesloten worden, maar ik weet niet of dat ook lukt naar een PC.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen