Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 Ik ben op zoek naar een sw proggie waarmee je foto's kan vergroten zonder dat je verlies krijgt. Zijn er meerdere progs dan s-spline bekend ? Is er ook freeware versie van ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rocketscientist Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 Ik ben het programma s-spline diverse keren tegengekomen op de Dumpdag. Er is een firma die ze verkoopt voor een habbekrats ( details per PM ). Dit programma staat nu ook bekend als Photozoom. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 http://www.benvista.com/main/content/content.php?page=downloads Nu nog een key... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 ik kreeg zo'n 4 a 5 jaar geleden bij mijn scanner photoschop 6.0 NL Een reuze handig programma vergroten, verkleinen, minder dpi/cm lichter, donkerder je zegt het maar en het is vrij eenvoudig uit te voeren. wil je foto's bewerken en op meerdere levels werken dan wordt het wat ingewikkelder, maar ik heb het mezelf aardig aan kunnen leren en dan kun je van een foto als dit zoiets maken Oké je bent dan wel een paar avonden aan het knippen, plakken, bijwerken en inkleuren maar je hebt wel een kerstkaart die niemand anders heeft. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen