Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Hallo allemaal, Ik heb het volgende probleem: - De SAB ontvanger laat via de ingebouwde smartcardlezer ketnet/canvas op freq. 12670V niet zien, via de ingebouwde CI en CD module wel. - Eén op freq. 12670V ook niet via de ingebouwde smartcardlezer , maar op 12515H via beide wel. Wie heeft dit probleem ook en is er een oplossing voor? Kan dit te maken hebben met een dubbele PID op 12670V voor Canal Digitaal en TV Vlaanderen? (Misschien dat we binnenkort dan ook een transponderwissel voor één kunnen verwachten.) Groet, Harruk
Mister HaCk Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Dit probleem was ook met de comwell MCx5 ontvangers, probleem is sinds de laatste update van 11/2/2006 opgelost. kan zijn dat het komt door de twee pids, al betwijfel ik dat. Er word namelijk wel vaker met meerdere pids uitgezonden op kanalen. deze werken gewoon goed.
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 De nieuwe firmware van 16-2-2006 heeft een verbeterde SECA ondersteuning en lost het probleem op.
sparman Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 he manne zit er in de comwell 35 dezelfde firmware als sab cisc wie het beter weet mag het zeggen! maar zeg nooit dat iemand dom is.
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 er moet nog nieuwe software zijn ,maar niet op de site van comwell.wie weet waar??????
sparman Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 op de site van comwell staat onder download een nieuwe firmware probleem mezzo verholpen dus hopelijk ook je andere problemen. vreemd had dit al geplaatst maar is verdwenen wie het beter weet mag het zeggen! maar zeg nooit dat iemand dom is.
Gast Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 is oud !!!!er zou nieuwe komen voor de 45 is die er al,ik dacht dat die twee ontvangers 35 /45 het zelfde waren op de cam sloten na dus.maar niet !!!!
sparman Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Citaat: is oud !!!!er zou nieuwe komen voor de 45 is die er al,ik dacht dat die twee ontvangers 35 /45 het zelfde waren op de cam sloten na dus.maar niet !!!! datum 15-02-2006 oud? wie het beter weet mag het zeggen! maar zeg nooit dat iemand dom is.
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 ja ik heb het ook gezien nou.iets met mijn pc was niet goed nu oké.bedankt.. ik hoop dat de kaartsplitter het ook doet nu met die nieuwe software. weet iemand dat toevallig.????
fenzo Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 Citaat: Hallo allemaal, Ik heb het volgende probleem: - De SAB ontvanger laat via de ingebouwde smartcardlezer ketnet/canvas op freq. 12670V niet zien, via de ingebouwde CI en CD module wel. - Eén op freq. 12670V ook niet via de ingebouwde smartcardlezer , maar op 12515H via beide wel. Wie heeft dit probleem ook en is er een oplossing voor? Kan dit te maken hebben met een dubbele PID op 12670V voor Canal Digitaal en TV Vlaanderen? (Misschien dat we binnenkort dan ook een transponderwissel voor één kunnen verwachten.) Groet, Harruk Dit probleem doet zich helaas ook voor in de Challenger Unlimited I en II ontvangers waarvoor helaas door de importeur geen nieuwe software update beschikbaar is gemaakt. Inmiddels werkt ook één niet meer op de nieuwe transponder. Mijn overbuurman heeft zo'n ontvanger en zou graag de BRT zenders willen ontvangen. Heeft iemand enig idee of de SAB Firmware in de Challenger kan worden gezet via een trukje ? alvast bedankt. Fenzo.
Eilandcor Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Er is wel degelijk een oplossing voor dit probleem. Gewoon de nieuwe software er in zetten. Op 16 en 17 februari 2006 (voor de CI en de CISC) heeft de importeur nieuwe software geplaatst op zijn site. Kijk een op de site www.sabsatellite.nl onder technische support en downloads. Succes er mee. Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
fenzo Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Citaat: Er is wel degelijk een oplossing voor dit probleem. Gewoon de nieuwe software er in zetten. Op 16 en 17 februari 2006 (voor de CI en de CISC) heeft de importeur nieuwe software geplaatst op zijn site. Kijk een op de site www.sabsatellite.nl onder technische support en downloads. Succes er mee. Je hebt mijn vraag niet goed gelezen. Ik weet dat er voor de SAB ontvangers een oplossing is (hulde aan de importeur), maar voor de gelijke apparaten met de merknaam Challenger Unlimited (ander importeur) ie er helaas geen werkende nieuwe software beschikbaar, en de SAB software kan niet zonder meer in een Chalenger worden gezet. Vandaar mijn vraag of iemand weet of d.m.v. een trukje de SAB software in een Chalenger kan worden geplaatst. grtz. Fenzo.
Gast Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Zal proberen vanavond de juiste software naar deze site up te loaden. Hij werkt in ieder geval bij mij wel weer.
Eilandcor Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Ik heb je vraag wel degelijk goed gelezen. Je vraagstelling was niet geheel duidelijk. Een "SAB ontvanger" is eigenlijk iets te weinig informatie om altijd een correct antwood te ontvangen. Dus voortaan direct de volledige informatie graag. Eilandcor Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Gast Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 ik heb hier nog steeds geen beeld op de twee belgen het gaat om de comwell x5, zijn er meer mensen met dit probleem,en hoe los je dit dan op.ik heb wel de laatse nieuwe software er in zitten dus dan zou die het moeten doen,maar niet dus.laat de oplossing even weten.
Aanbevolen berichten