Psychosammie Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb de katrol effe niet bij de hand. Is toch wel een meter of 30. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2006 Geplaatst: 20 februari 2006 je hebt onder de kap van de laserjet toch niet het hendeltje pardoes omgeduwd voor enveloppen..? dat is mij bijgebleven van een identiek printprobleem 6 jaar terug op de eerste 4 series cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Psychosammie Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Geplaatst: 21 februari 2006 Da's een goede vraag. Die printer wordt door de hele afdeling gebruikt dus alles is mogelijk. Ik wist niet dat er zo'n handeltje in zat. Waar kan ik die vinden? Ik heb er vorige week wel nog even naar lopen zoeken. Aan de voorkant klap je een klepje open waarop je je papier kan leggen maar daar niets gezien. Verder nog even de toner aan de bovenkant eruit gehad. Je begrijpt dat ik voor zo'n oude groepsprinter geen handleiding heb. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 ja ik natuurlijk ook niet meer 6 jaar geleden op bureau en niet mijn printer maar waarop we toen samen hebben geprint maar het was een hendeltje in groen.. met enveloppe symbool. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 21 februari 2006 Geplaatst: 21 februari 2006 Die hendel zit niet in een 4000, dat was vroeger op de laserjet 5si enz. voor een enveloppe stand van de fuser. Jou probleem is echt een driver of instellings probleem, maar een oplossing heb ik helaas niet... Wat je wel kan doen is kijken of je niet toevallig het papierformaat voor de handinvoer hebt verandert, dan gaat ie ook rare dingen doen. Dat kun je eventueel in de webbrowser zien als je het ip adres van de printer intypt.
Tonskidutch Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 o jee 4000 lees ik 4 zonder 000 dus de oude serie (waarbij dat wel nog erop zat) sorry.. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen