Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een VP20. Als software gebruik ik ChipCat 2.3. Tijdens het programmeren krijg ik steeds de melding 'loader doesn't work'.<P>Heeft iemand suggesties? Jumpers en schakelaar staan goed. Kortom ik krijg met geen mogelijkheid mijn Goldwafertje geprogrammeerd.<P>Alvast bedankt,<BR>Nico

Geplaatst:

Probeer je goldwafer te laden met een ander programma (waar geen loader in zit). Met b.v ICPROG en winphoenix.<P>Henri. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk eens naar de voedingsspanning, die moet minimaal 13 Volt zijn (voor de spanningsregelaar)<p>[ 28-09-2001: Message edited by: Abondi ]

Geplaatst:

Hallo,<P>Probleem is opgelost. Er zat een zenerdiode (naast de 7812) verkeerd om op de VP20. Na wat meten met de scope bleek de oscillator niet te hobbelen. . .<P>Een en ander werkt nu als een speer!!<P>Groet,<BR>Nico

Geplaatst:

voor de zoveelste keer een spanningregulator moet min 3v meer hebben dan de uitgangsspannig + de diode van de vp20 dat is dus minimaal 15.6v dus meer als 16 volt nemen of een low drop regelaar nemen die heeft maar een verschil nodig van 1.5v <BR>gr Knutsel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.