Con Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Geplaatst: 16 februari 2006 Ik heb inmiddels iets gemount ook middels de help maar begrijp een en ander nog niet en krijg nog niet de toegang die ik wil helpen. Ik ga nog even door modderen. Op een gegeven moment zie ik wel in bestandsbeheer de windowsschijf maar kan niets selecteren om te kopieren bijvoorbeeld, dan wordt weer gezegd geen toegang te hebben. Kun je alle beveiligingen uit zetten opdat je geen toegangsproblemen meer hebt. Ik ben de enige op mijn pc. Een ander fenomeen is dat de inkjet (lokale printer) werd fluitend gevonden en geinstalleerd, echter de laser die achter een router zit die wordt volgens mij niet gezien hoewel linux wel praa over poort 3475? of dergelijke. Maar een pagina krijg ik er bij de laser niet uit. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fredo Geplaatst: 28 februari 2006 Geplaatst: 28 februari 2006 klik een met rechts van je muis proporties zet daar op 755 dan kun je wat je wilt anders moet je in de windows het in een vrije map zetten dus een gedeelde map voor alle users Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen