Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 hallo, ik ben in het bezit van een sunny sat en het volgende probleem doet zich voor; bij de zenders een en canvas rold mijn beeld regelmatig,iemand een idee wat er mis kan zijn met dank
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Is de ontvanger via RF kabel verbonden aan de TV, of via scart?
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 is via scart aangesloten en heb dit probleem enkel op een en canvas
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 een en canvas zenden vrijwel alleen in 16/9 breedbeeld formaat uit, dus daar ligt vermoedelijk de oorzaak. Kennelijk wordt de breedbeeldpuls niet goed verwerkt door je TV. Ik meen dat dit een 12 volt signaal is op 1 van de scart pinnen. Mogelijke oorzaken: -scart kabel fout/stuk -TV ongeschikt/stuk -STB geeft signaal verkeerd
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 heb sat reciever nu op 16/9 gezet mijn tv schakeld automatisch tussen 16/9 en 4/3 dit is een grundig XANTIA zal nu afwachten wat er gaat gebeuren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen