Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Kan in mn smartcard van TV home ook activeren in een ander netwerk gebied? bv groningen stadt heeft bv netwerk 9700 en nieuwwolda heeft netwerk 9600. En wil hem dus bij vrienden daar activeren.
DRG Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 de smartcard is niet locatie gebonden de netwerkcode is slechts voor de decoder omdat niet in elk gebied de frequentie's hetzelfde zijn. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Vl29 Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 en gelukt? Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 (offtopic)sorie voor late reactie. griep sux ben ik achter gekomen.... (offtopic) Ik ben er achter gekomen, dat na mn preview, hij netjes overgegaan is op het basisppaket. Dus ik neem aan dat voor ik mn logs kon bekijken, en geen c3/cb signaal tegenkmam, mn activatie van mn kaart al heb gehad. Hij doet het dus prima nu. Alleen reset hij mn camd3 om de zoveel tijd op mn standaardcam. Moet ik nu nog cscam of iets dergelijks er bij in pleuren? (ik draai alleen camd3. clean)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen