Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Hallo ik heb een fhoenix programmer <BR>welke software heb ik er voor nodig en waar kan ik die vinden op het net <BR>en kan ik er een funcard mee programmeren <BR>wie kan me helpen hier bij ????? <P>Groetjes Harrie
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 harrie de beste software voor de programmer is mk4.1, kan je vinden bij de links onder duwgati goede site voor beginners. of je een<BR>funcard kan proggen, weet ik niet zelf dacht ik van niet maar daar kan waarschijnlijk iemand anders een antwoord op geven. succes
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 mk4 is alleen voor een mosc kaartje <BR>voor een goldkaart moet je oa een phoenix prog hebben en ic prog.(of een gold prog) <BR>je kan met mk4 wel goed je orginele kaart uitlezen en natuurlijk wat providers bij zetten maar dat lijkt me niet slim op een abbo kaart
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Hallo <P>Bedankt voor jullie reacties allemaal<BR>Ik ga het eens met mk4.1 proberen<BR>Groetjes Harrie
Aanbevolen berichten