Gast Geplaatst: 15 februari 2006 Geplaatst: 15 februari 2006 Hallo, Ik ben in het bezit van een manhattan 5500 en vroeg mij af of het mogelijk is om fta kanalen te ontvangen,moet ik dan iets gaan doen met een silvercard,het ding omlaten bouwen of is het helemaal niet mogelijk om gratis fta kanalen te bekijken(is er dan een receiver waarmee je dat wel kunt bereiken?). Of is het beter om een andere receiver te kopen die met weinig aanpassingen die fta kanalen wel kan ontvangen? En zo Ja, welke aanpassingen zijn dan nodig,kan je dat in een winkel laten doen of moet je zelf gaan knutselen? Alvast bedankt Tappy
cookie monster Geplaatst: 16 februari 2006 Geplaatst: 16 februari 2006 Je kan met elke "normale" digitale ontvanger de normale FTA MPEG2 zenders & FTA MPEG2 feeds ontvangen , en je hebt geen kaart nodig , tenzij bij zo'n CD NL ontvanger , dacht ik ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
guykers Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 @ tappy Alereerst welkom op dit board. Heb de zoekfunctie even gebruikt, blijkt idd al een ouder beestje te zijn. Desalniet te min is het een digitale reciever, met 2 CI schachten. Deze reciever moet (mits aangesloten op een uitgerichte lnb) normaal beeld geven link 1 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen