Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je flash is naar de eeuwige jachtvelden.

En is niet makkelijk te repareren.

Het IC moet eruit gesoldeerd, opnieuw geprogrammeerd worden en dan er weer in solderen.

Veel plezier.

Ik zou het ding weg donderen en in het 2e hands forum op dit board een andere kopen.

De voeding en afstandsbediening van de defekte bewaren of verkopen. Is altijd interesse voor.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Terwijl ik in Noorwegen(Stavanger) aan het werk ben, is thuis de Humax weer in "- - -" mode gekomen. Hardware of Software probleem? Morgen op verlof, rap op huus an. Ik zal kijken of ik hier alvast de elco's kan kopen. Als iemand nog een idee, heeft, dan verneem ik dat graag.

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Geplaatst:

De settinglijst er opnieuw ingezet en hij doet her weer; ik hoop dat het niet te vaak voor zal komen, lastig om zoiets remote te doen!

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nadat ik gisteravond succesvol Toh4.3Hot7.3 met JosjeSettingslijst geladen heb, is onze humax ontvanger IRCI5400 vanmorgen opnieuw met een streepje blijven hangen.

Loskoppelen van platte kabel naar RF en kabel naar ingebouwde CAM geeft nu geen succes. Moet ik ook mijn flash opnieuw programmeren?

Steve graag ook een PM naar mij!

Geplaatst:

8 elco's vervangen en hij doet het weer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen