Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel kijk ik naar de Astra 1 en 2 plus de hotbird. Dit via een vaste eliptische schotel (merk Best Results) hierop zit een trisatfeed.

Nu wil ik graag ook de nieuwe Astra 3 ontvangen. Is er al een quadsatfeed die mij de Astra 1,2,3 en Hotbird kan geven?

Ik heb er entje wel gezien maar die levert weer de Sirius en die moet ik niet.

VU+ Ultimo 4K

Geplaatst:

multitenne van technisat is er zo een daar kun je ook astra 3 op ontvangen

zie bijlage

post-26581-1318258578,2619_thumb.jpg

Geplaatst:
Citaat:
Momenteel kijk ik naar de Astra 1 en 2 plus de hotbird. Dit via een vaste eliptische schotel (merk Best Results) hierop zit een trisatfeed.
Nu wil ik graag ook de nieuwe Astra 3 ontvangen. Is er al een quadsatfeed die mij de Astra 1,2,3 en Hotbird kan geven?
Ik heb er entje wel gezien maar die levert weer de Sirius en die moet ik niet.

Hoi, zoek een universele LNB-houder, bevestig die aan de Astra 1 - of 2 en hang er zo een LNB tussen. Simpel genoeg...als je niet weet wat ik bedoel of dat niet kunt vinden hoor ik het wel.
Geplaatst:

Citaat:
Hoi, zoek een universele LNB-houder, bevestig die aan de Astra 1 - of 2 en hang er zo een LNB tussen.

Ken je een LNB die smal genoeg is om tussen astra 1 en astra 2 te hangen ? Dan wil ik het graag horen, want tot nu toe heb ik geen succes daarmee.

Geplaatst:

Is de beugel dan zoveel anders dan bij de WF T55 ? daar past een twin titanium zo tussen de andere 2 tit's.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Er is wel een nieuw monoblock uit die geschikt is voor astra 1 en astra 3, dus een 4 graden monoblock.

gr.D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen