Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik werk met voip buster en een Sipura SPA3000.

Uitgaande oproepen gaan prima,inkomend gaat ook(via het 050 nummer) maar is erg instabiel.

Soms kom je door,maar ook veelal een bezettoon,of hij gaat(bij de beller) gewoon over,maar op de voip telefoon komt geen gesprek door.

Ligt dit nu aan viop buster(dat inkomend nog niet zo geweldig werkt),of ergens in mijn instellingen van bv de Sipura?

Ook valt mij op dat de nummerweergave UITGAAND wel werkt(anderen zien mijn 050 nr),maar inkomend werkt dit niet,ik zie dus op de voip telefoon niet wie er belt.

Ik heb de optie caller ID op "etsi fsk" staan,dus zou moeten kloppen.

Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z

Geplaatst:

Zet je registration timer eens op 60 (of zelfs 30) seconden.... Bij mij hielp dit om een soortgelijk probleem op te lossen.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Nog een kleine opmerking,als je deze waarde omlaag zet,en de sipura zich om de 60 sec bv opnieuw registreerd,dan verbreekt hij toch ook telkens de verbinding als je toevallig aan het bellen bent?

Of zie ik dat verkeerd?

Heb een optie gevonden,onder line 1,Register Epires,deze staat standaard op 3600.

Ik had hem al op 300 staan.

Is dit de registration timer die er bedoeld word?

Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z

Geplaatst:

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen....

De instelling heet inderdaad "Register Expires:".

Nee, de verbinding wordt niet verbroken tijdens het her-registreren.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen