Ga naar inhoud

pIII 500 Mhz naar 1 Ghz

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

waar kan ik vinden of mijn maat dat ondersteund. bios flash zou je dat mischien even kunnen uitleggen.

xyxthumbs.gif

Geplaatst:

Je kan ook een adapter printje gebruiken om van een socket 370 CPU een slot-1 "CPU" te maken.

Als je moederbord de nieuwe CPU niet goed ondersteund dan kan het zo zijn dat de snelheidsindicatie niet klopt, maar wel prima werkt.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

maar ik heb een slot 1 prossesor.

kan ik er een pentium vier van maken trouwens met mijn moederbord te behouden.

pentium 4 is ook leverbaar in slot 1.

Geplaatst:

oow dan zal het wel een fout zijn geweest op marktplaats maar als ik dan zon converter of adapter hoe ze het ook noemen zou het dan wel gaan.

xyxthumbs.gif

Geplaatst:

Eerlijk gezegd zou ik al die kosten niet maken, neem liever het voorstel dat voorheen als gegeven was om een goedkoop moederbordje met een AMD Sempron of een Intel Celeron te nemen, komt je stukken goedkoper uit.

Op sommige sites weet ik volledige pc's te koop staan voor nog geen 300€.

Geplaatst:

Ja maar zo'n 2e hands 1ghz PIII'tje kost ook maar 90 euro..

Link mag ik helaas hier niet posten.

Geplaatst:

Ok 300 was voor een volledige pc.

Ik heb hier even gekeken en de volgende combo kost je 120€

Sempron 2600

Arock Mobo

512MB DDR

Dat is zeker een leuke combo en zal je veel meer performantie geven dan een P3 1Ghz.

Geplaatst:

Video kaart? Koeler voor CPU?

Ik ben het er mee eens dat de performance een stuk hoger zal liggen, echter als je naar een tijdelijke upgrade kijkt, dan is de PIII oplossing gewoon goedkoper....

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Koeler zit bij de CPU, is een boxed.

Video kaart zit op het moederbord met mogelijkheid om later een nieuwe video kaart erbij te steken.

Nu jij wink.gif

Geplaatst:

Dit is geen competitie hoor..... Het was alleen maar een vraag of het erbij zat.

Big fellow

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen