Ron Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 En ook deze regel is van toepassing: 8. Reclame strikt verboden! In berichten op ons board is reclame (ook negatieve "reclame"), onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums. Lees dan wel de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM! Als wij merken dat iemand via PM premiere abonnementen aan het slijten is, wordt deze persoon onverbiddelijk ex-lid met gratis IP ban!
Gast Geplaatst: 2 juni 2006 Geplaatst: 2 juni 2006 Het waar schijnt geen probleem te zijn, op bijna iedere webwinkel is legaal een smartcard te bestellen maar aangezien het toch een aanzienlijk bedrag is voor een abonnement wil ik wel weten of het met iedere ontvanger mogelijk is om te kunnen kijken. Is het bijvoorbeeld noodzakelijk om een goedgekeurde ontvanger te hebben of werkt het ook in mijn Topfield 5510 met de juiste CI module? Ik heb hier geen informatie over kunnen vinden. als iemand mij dit kan bevestigen heeft premiere er een klant bij...
Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Ik was net bij mijn satboer en hijwist mij te vertellen dat het geen probleem is om premiere op een Topfield te ontvangen met een Alpahcrypt module. Misschien kan iemand dit bevestigen? This module deciphers, with an appropriate subscription card, not just the German Pay-TV but, likewise, also enables the access to Italian or Greek programs Bron: Alphacrypt.de Groet, JJK
Lemming Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Klopt alphacrypt werkt ...ook de oude freecam(ik heb een 4.7se naar freecam omgezet) doet het ook.....wel met een S02 kaart getest....De freextv modules(zetacam enz..enz..) doen het ook maar GEEN update's..Trouwens over het bedrag van premiere ..dat is bij mij 35€ per maand(film en thema)....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen