Miauw Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 230 volt er op zetten. tja, een foutje is menselijk, toch? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
wammeswaggel Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 En vervolgens vervolgd worden voor (poging tot) doodslag. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Miauw Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Hoeft toch niet jou 230 volt draadje te zijn. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Eef7 Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Wat denk je van xchrikdraad ?? 1 Dreambox 800 4 Dreambox 7000 1 AB IPBox 9000 1.8m en 1.4 meter draaibaar T90 met 8 lnb's
Coliseo Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel En vervolgens vervolgd worden voor (poging tot) doodslag. Het hoeft toch geen spanning te zijn die gevaarlijk is ? Volgend citaat komt van één of andere commerciële link : Citaat: Bij schrikdraad voor schapen verkrijgt men een pulsspanning die volledig ongevaarlijk is voor mens en dier. De bedoeling is uiteraard enkel een reactie te veroorzaken die geen verdere gevolgen mag hebben. Bent u overtuigd dat u dergelijke afsluiting wil plaatsen neem dan de nodige aanwijzigingen bij het installeren goed door. De hoogspanningsgenerator is de kern van het geheel die een speciale elektrische puls opwekt. Verder heeft u ook nog aardpennen, afrastering, palen en bliksemafleiders nodig. Schrikdraad installeren of plaatsen heeft ook een wettelijk kantje. U dient in de meeste gevallen en onder bepaalde voorwaarden een waarschuwingsbordje te plaatsen. Eef7, hier was je me even voor !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen