Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Begin Februari, na aan/uitzetten van mijn Humax 5350 /Aston 1.05 kon ik ineens het signaal van canaal digitaal niet meer ontcijferen. Hiertoe moest ik de kaart opniew activeren. Op zich raar, want de Humax staat 24/7 aan, en 's nachts altijd op TMF ivm guideplus update van de Philips DVDR Elke keer als ik mijn Humax aan/uitzet, dan krijg ik niet automatisch de Nederlandse kanalen zichtbaar, maar de gescrambelde versie. (video scrambled message). Om deze te kunen zien, moet ik elke keer via de canaal digitaal webside de kaart opnieuw activeren. Op zich gaat dit snel, maar niet zoals het hoort. Als ik de CI parameters van de Aston raadpleeg geeft deze aan dat mijn abonnement geldig is van 1 Januari to 31 Maart. Echter, verwijderen van de CI of Aan/Uitzetten betekend opnieuw de kaart activeren via de website, Overigens hebben de kanalen van de andere twee kaarten geen problemen met aan/uitzetten Ik begreep dat de Aston 1.03 problemen had, maar kon op het web niets vinden met de 1.05 noch waren er problemen bekend bij de satellietontvager verkopers Voor de volledigheid. Ik heb een Humax 5350, viacess embedded (deense viasat kaart) , een CI aston 1.05 met Nederlandse Canaal Digitaal kaart en een Conax CI met kaart CI en kaart van de Deense Canaal Plus. Alleen de Aston 1.05/Nederlandse Canaal Digitaal heeft dit probleem. Ook heb ik de CI's van slot gewisseld zonder resultaat. Hebben jullie een gevoel wat het probleem kan zijn ?
clemens2 Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 bezit de humax nog de orginele software? sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Geplaatst: 17 februari 2006 Geplaatst: 17 februari 2006 Ja -- versio 5.04 Heeft meer dan drie jaar zonder problemen gewerkt
PeHa Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Heb je de Aston 1.05 al in een andere ontvanger geprobeert, want de kaart kan niet vanzelf terug springen op de oude codes. Ik heb een Aston 1.05 in een Tf 5000 ci en geen problemen. Je hebt het over dvdr is dit een ontvanger met harddisk recording ? VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Dank voor je response -- nee woon niet in NL en ken niemand met ontvanger op astra gemikt DVDR is een philips harddisk recorder/dvd burner met guide plus (geen ontvanger dus). Geweldig ding, hangt gewoon aan de scart port -------------------------- Humax 5350 v5.04 sw (clean, ongepatched) Viacess Embedded, DK Via sat Aston 1.05 Ci - NL C+ kaart Conax Ci - DK C+ kaart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen