Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Hoi,<P>ik krijg mijn vp2 niet werkend onder windows 2000. Onder windows 98 kan ik perfect proggen met NTPicProg, WinPhoenix en ChipCat.<BR>Met windows 2000 lukt het mij niet (rooie ledje gaat wel aan of uit wanneer ik wil proggen, dus de seriele poort werkt wel).<BR>Iemand ervaring hier mee ?<P>Groeten,<BR>sten
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 jumpers op kaart goed?<BR>Waarschijnlijk een setup-fout in je prg.<BR>welke kaart gebruik je?<P>Probeer ***geen-reclame*** 1.75 ook eens<P>ik dacht dat op de site van duwgati nadere aanwijzingen zijn te vinden, met scherm voorbeelden.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Jumpers op mijn kaart staan goed.<BR>instellingen voor de programma's heb ik het zelfde als de instellingen onder win98.<P>Net ***geen-reclame*** geprobeerd (mooi programma overigens). Deze geeft ook write errors tijdens het schrijven van pic of eeprom files <P>Nog wat suggesties ?<P>Groeten Sten
Aanbevolen berichten