Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Xcam (angel) en die voorzie ik van nieuwe Xcrypto's via mijn laptop.

Het was altijd zo dat als ik er een nieuwere Xcrypto inlaadde dat dit dat ook zichtbaar was in het menu op de ontvanger.

Maar met de versies Xcrypto 1.43 1.44 en nu 1.45 blijft hij in het menu staan met de versie Xcam 1.400-P.

Als ik de 1.45 erin wil laden schakelt hij ook niets vrij.

Als ik de 1.40 erin zet (die elke keer ook nog uitkomt) dan is er geen probleem.

Maar nu mijn vragen.

Wat is het verschil tussen de 1.40 en de 1.45 en waarom geeft hij bij mij niet de nieuwe versies weer ?

t.i.a

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

1.45 zullen wel de nieuwste sleuteltjes zijn. Ga hem morgen ook even laden. Bij de meeste oudere Angel cams blijft de softwareversie op één of andere manier 1.40 aangeven. Toch is het wel de nieuwste versie die wordt geladen! Bij de Orion en premium wordt wel de goede versie aangegeven. Kleine bug, maar maakt verder niets uit

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Dat klopt. Ik heb hetzelfde gehad. Nieuwste software versie erin gepomp en toch 1.400-p in mijn menu weergegeven.

Niks van aan trekken, gewoon nieuwste versie erin ook al geeft hij 1.400 aan en hij werkt gewoon goed...

groet,

sat-aan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen