Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welk programma kan ik het best een goldkaart uitlezen met een Mastera programmer<BR>zonder dat er een file gewist wordt van de kaart.<BR>Alvast bedankt... wink.gif" border="0

Geplaatst:

hee D, snel hoor...<P>ik wou nog ff zeggen als je bv ***geen-reclame*** 1.7<P>gebruikt (en eeprom aanvinkt) dan uitleest\<P>kan die netjes de pic voor je terugzetten en daarna<P>toch lekker alles saven<P>sccsssssss

Geplaatst:

@Duwgati<P>Als ik met Chipcat de Eeprom wil uitlezen krijg ik de melding "Error reading Eeprom" .<BR>Heb je hier misschien ook een oplossing voor?<BR>Alvast bedankt. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Even voor de goede orde hier de hele procedure:<P><B>Lezen van de PIC</B><BR>1. Zet je programmer aan<BR>2. Start chipcat<BR>3. steek je kaart in de programmer<BR>4. klik op de tab "PIC16F84"<BR>5. klik op het "read..." ikoon<BR>Chipcat vraagt de programmer in mode 2 te schakelen.<BR>Doe dat nu en klik op OK.<BR>De PIC wordt nu gelezen. <BR>Als chipcat klaar is, de file saven.<P><B>Lezen van de Eeprom</B><BR>1. klik op de tab "24C16"<BR>2. klik op het "read..." ikoon<BR>Chipcat waarschuwt dat je zo je PIC file overschrijft.<BR>Klik op OK.<BR>De Loaderfile wordt geladen en daarna wordt de Eeprom gelezen. <BR>Als chipcat klaar is, de file saven.<P>Als dit niet werkt kun je het nog eens proberen met ***geen-reclame***. Als dat ook niet werkt, vrees ik dat je een probleem hebt.<BR>Tegen die tijd post je nog maar eens een bericht of mail me even.<P>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

@Duwgati,<BR>Dan heb ik een probleem schijnbaar krijg bij ***geen-reclame*** de foutmelding "Error to write loader0000 "<BR>Bij Chipcat nog steeds dezelfde melding.<BR>Toch bedankt voor de tips. wink.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik gebruik ***geen-reclame***, vergeet niet rechts onder eeprom aan te zetten. Als het niet lukt is het ook mogelijk dat je een tegen lezen beveiligde kaart bezig bent.<BR>Satzoeker.

Geplaatst:

Met Gold 140 gat het ook prima.Eerst pic lezen en saven daarna eeprom en saven. Gaat<BR>uitstekend. Als laatste pic weer even terugzetten.groetjes,atalanta

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.