Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Bij de beschrijving van de E-Tech voip adapter staat het volgede, U kunt gebeld worden op u huidige nummer door de PSTN pass-throught functie. Betekend dit inderdaat dat ik gebeld kan worden op mijn huidig KPN nummer, en dat ik dat uitbel via het nummer van de Voip Provider Voip dadapter is: E-Tech adapter FXS+PSTN, 1x UTP 7466
Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 klopt. hangt af hoe je de zaak aansluit en wat je dialplan is dunkt me .... merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Kun je mij daar een voorbeeld van Geven. Hoe aansluiten,? En hie een dialplan maken voor deze situatie? Voip dadapter is: E-Tech adapter FXS+PSTN, 1x UTP 7466 Modem is: Thomson speedtouch 546 Zodat de inkomende gesprekken lopen via mijn bestaande nummer KPN Uitbellen via een Voip Provider.
Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 ik ken de e-tech niet dus qua software kan ik je niet ondersteunen echter kan je hier al veel informatie weghalen denk ik. merDe deze ruimte is te huur
borsjea Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Ik ken de VOIP adapter van E-tech niet maar ik neem aan dat dit apparaat de zelfde truuk met de PSTN aansluiting uithaalt als sipura. Je toetsel zit gewoon op de voip lijn, komt er op de PSTN lijn een gesprek binnen dan wordt dit via een local loopback naar je voip aansluiting gerouteerd <Auth ID voip aansluiting>@127.0.0.1:5060
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Citaat: Bij de beschrijving van de E-Tech voip adapter staat het volgede, U kunt gebeld worden op u huidige nummer door de PSTN pass-throught functie. Betekend dit inderdaat dat ik gebeld kan worden op mijn huidig KPN nummer, en dat ik dat uitbel via het nummer van de Voip Provider Voip dadapter is: E-Tech adapter FXS+PSTN, 1x UTP 7466 Kan de leverancier/importeur je geen helpende hand bieden?? Ik weet dat de Sipura door veel leveranciers kant en klaar geleverd kan worden, dus ik denk de E-tech ook wel. Wat ik je afgelopen week al vertelde, dat het wel een leuke puzzel zal worden omdat er ook weinig op het net is te vinden over de E-tech. Het lijkt mij als je de dialstrings vergelijkt met een Sipura oid. dat je dan de truuk zo doorhebt en ff proberen daar is het een hobby voor. (TOCH Pjotr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen