MR_B Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Als ik een mail vertuur krijgen alleen klanten van @home door dat IK een virus verstuur. Zelf heb ik gecheckt met Symantec 9.0 en kan niks vinden. Ook andere ontvangers met andere providers hebben nergens last van. wat kan er nu aan de hand zijn? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 gecheckt met een, op je PC geïnstalleerde virusscanner ? mocht je inderdaad zijn besmet met een virus doe dan even een online scan bij bijv. Bitdefender, Trendmicro of Pandasoftware. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Citaat: Als ik een mail vertuur krijgen alleen klanten van @home door dat IK een virus verstuur Kun je dat misschien iets verduidelijken? Krijg je een bericht van @Home dat je spam stuurt, lijk jij spam te sturen naar @Home klanten, of iets anders?
MR_B Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Geplaatst: 20 februari 2006 Citaat: Citaat: Als ik een mail vertuur krijgen alleen klanten van @home door dat IK een virus verstuur Kun je dat misschien iets verduidelijken? Krijg je een bericht van @Home dat je spam stuurt, lijk jij spam te sturen naar @Home klanten, of iets anders? deze melding krijgen ze: Waarschuwing: Er zijn een of meer virussen uit dit bericht verwijderd: niet benoemd Meer informatie over computervirussen kunt u vinden op onze online help: http://help.home.nl/antivirus Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Geplaatst: 20 februari 2006 Citaat: gecheckt met een, op je PC geïnstalleerde virusscanner ? mocht je inderdaad zijn besmet met een virus doe dan even een online scan bij bijv. Bitdefender, Trendmicro of Pandasoftware. heb trendmicro eens laten rennen en die vindt alleen wat cookies. Zolas gezegd mijn eigen symantec 9.0 vindt niks. merDe Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Kan zijn dat er een .exe file wordt meegezonden. Deze staat bij meeste als onveilig te boek en geeft ie de melding.
MR_B Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Geplaatst: 25 februari 2006 ik heb 2 online scanners laten lopen en mijn eiegn nogmaals, vinden niks. maar het vreemde is dat ik een bestand foto.zip heb verstuurt naar een hotmail adres en daar komt een web.dat aan ???? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen